FOOD – eszközök nélkül
Az egyik csoportommal épp a food témakörben vagyunk, így ötleteltem minden intelligenciához egy egyszerű feladatot. Más témakörre is ráhúzható, alacsony eszközigényű. 1. Nyelvi intelligencia Feladat: „Ételtörténet-lánc” –...
Discover top trending posts from our blog.
Az egyik csoportommal épp a food témakörben vagyunk, így ötleteltem minden intelligenciához egy egyszerű feladatot. Más témakörre is ráhúzható, alacsony eszközigényű. 1. Nyelvi intelligencia Feladat: „Ételtörténet-lánc” –...
Sok szülő tapasztalja, hogy gyermeke ellenáll a tanulásnak, halogat, vagy azt mondja: „Utálok tanulni!”A legtöbbször azonban nem...
Azt a címet is adhattam volna, hogy „Mi a frásznak foglalkozzak az intelligenciaprofilommal”? Egyáltalán mi...
Sokszor tapasztaljuk, hogy a gyerekek nagyon különböző módon tanulnak: van, aki szeret mesélni, más lelkesedéssel...
Az egyik csoportommal épp a food témakörben vagyunk, így ötleteltem minden intelligenciához egy egyszerű feladatot. Más témakörre is ráhúzható, alacsony eszközigényű. 1. Nyelvi intelligencia Feladat: „Ételtörténet-lánc” – present simple szintre igazítva Nyelvi cél: food szókincs, egyszerű jelen idő (He/She likes…, He/She has…, He/She sees…)Eszköz: semmi vagy képkártyák Leírás:A tanító elkezd egy nagyon egyszerű történetet, csak…
Sok szülő tapasztalja, hogy gyermeke ellenáll a tanulásnak, halogat, vagy azt mondja: „Utálok tanulni!”A legtöbbször azonban nem a tanulással van baj, hanem, hogy a gyermek nem találta meg a saját tanulási módját. A tanulási motiváció nem csak tehetség vagy szorgalom kérdése. Sokkal inkább működésé, erősségeké, és élményeké. Az alábbiakban egy olyan útmutatót találsz, amely otthon is…
Azt a címet is adhattam volna, hogy „Mi a frásznak foglalkozzak az intelligenciaprofilommal”? Egyáltalán mi az az intelligenciaprofil? Nézzük! A tanulási siker nagyban azon múlik, hogy milyen módon tanul leghatékonyabban a gyermek. A 8 intelligencia mindenkiben jelen van, de mindenkiben máshogy aktiválódik. Ezek a kombinációk adják a különböző mintázatokat. 1.…
Sokszor tapasztaljuk, hogy a gyerekek nagyon különböző módon tanulnak: van, aki szeret mesélni, más lelkesedéssel szervez, rajzol vagy éppen mozog. Howard Gardner elmélete pontosan ezt a sokféleséget rendezi keretbe. A Harvard professzora szerint nem egyetlen intelligencia létezik. Minden gyermek több, egymástól különböző képességterület kombinációjával rendelkezik – és akkor tud igazán fejlődni,…